Sweet Memories
Owner


Wanna know more about me ? Okay, let's start.

Facebook | Twitter

Name: Nurul Aliya Bt Abd Hadi
Birthday: 20 July 1996.
Stay at: Cheras, Kuala Lumpur
E-mail: sunshine_sun96@yahoo.com / nurulaliya0@gmail.com
Loves:
+ Make a new Friendship
+ Blogging.
+ Chocolate
+ Keropok Lekor
+ Phineas and Ferb
Affiliates


Sunshine Tan | Marina Shahiza | Ana Afina | Marina Shahira | Aeiz | Eiyka Keylis | Aina Husna | Fatini Alia | Mira | Leya | Ziha JCK | Afrina| Asyikin| Afikooo| Next?

Friday 15 April 2011 | 2:11 am | 0 comments
Salam, hi, hai! cak! haha..

Hry nie naa st0ry ap ea? hm, tdy g bl0g walking err, aq ske p0st dia tu, em, naa bca?
nie dia pnya link ar,  Annys Amyra..
 Tpy bb aq ske p0st nie s0, aq c0py utk k0rg bca~



Satu pasangan kekasih sedang memecut  melebihi 100 km/jam
di jalanraya!~

GADIS : Sayangg ? perlahankan laa siket moto nie , saya takot lah
SI LELAKI : Taknak ! bawak laju laju mcm nie laa seronok .
GADIS : tak ! tak seronok pon . tolong lah perlahankan . saya takot sangat nie .
SI LELAKI : kalau awak nak saya perlahankan motosikal nie , awak cakap
 yang 'awak cintakan saya' saya dulu
GADIS : ok . SAYA CINTAKAN AWAK !
SI LELAKI : ok , sekarang pelok saya kuat kuat .

*SIGADIS memeluk LELAKI tadi dgn erat *

SI LELAKI : awak , bole tolong tanggalkan topi keledar saya tak ? kemudian
 pakaikan dekat awak .

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

dalam surat khabar keesokan harinya :

sebuah motosikal telah berlanggar dengan sebuah kereta akibat
kegagalan fungsi brek .

dua mangsa yang terlibat dalam kemalangan tersebut , dan hanya
satu daripada mereka yang terselamat .

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

kisah sebenarnya , semasa sedang menuruni jalan  tersebut , SI LELAKI telah mendapati yang brek motosikalnya tak berfungsi , tetapi dia tidak mahu
 kekasihnya tahu .sebaliknya dia meminta kekasihnya tadi mengungkapkan perkataan 'SAYA CINTAKAN AWAK' dan merasakan dakapan terakhir
kekasihnya ,dia juga memberikan topi keledarnya kepada SI GADIS
 mengharapkan kekasihnya itu selamat . walaupun itu bererti dia akan
 terkorbann .

*jadi sekiranya anda ada seseorang yang amat anda cintai dan ambil berat ,
beritahu dia yang anda cintakannya .

Semoga kita masih punya waktu mengucapkannya ...
.

Labels: