Sweet Memories
Owner


Wanna know more about me ? Okay, let's start.

Facebook | Twitter

Name: Nurul Aliya Bt Abd Hadi
Birthday: 20 July 1996.
Stay at: Cheras, Kuala Lumpur
E-mail: sunshine_sun96@yahoo.com / nurulaliya0@gmail.com
Loves:
+ Make a new Friendship
+ Blogging.
+ Chocolate
+ Keropok Lekor
+ Phineas and Ferb
Affiliates


Sunshine Tan | Marina Shahiza | Ana Afina | Marina Shahira | Aeiz | Eiyka Keylis | Aina Husna | Fatini Alia | Mira | Leya | Ziha JCK | Afrina| Asyikin| Afikooo| Next?

Wednesday 22 June 2011 | 3:57 am | 2 comments
ASSALAMUALAIKUM
Cehh , tajuk hari ini taa ad kaitan dengan sesiapa okey ? Tapi kalau terasa tu nasib ar .

Untuk diri dan kawan - kawan !

Apsal ar aku malas sembahyang ,
Tuhan kasi aku jasad siap dengan bayang - bayang ,
Bukan k lagi beruntung daripada jadi tiang ,
Berdiri tanpa roh siang malam .

Apsal ar aku malas sembahyang ,
Kerja daa best keluarga daa senang ,
Negara daa aman tidak lagi hidup berdagang ,
Takkan 5 minit , setiap satu watu aku taa bole luangkan .

Apsal ar aku malas sembahyang ,
Tuhan kasi otak supaya aku taa bangang ,
Tuhan kasi ilmu bole fikir susah senang ,
Tuhan kasi nikmat kenapa aku taa kenang .

Apsal ar aku malas sembahyang ,
Main bola aku sanggup sampai petang ,
Beli tiket konsert aku sanggup beratur panjang ,
Ingat masuk syurga bole hutang ? .

Apsal ar aku malas sembahyang ,
Aku kena ingat umur nie bukannya panjang ,
Pagi sihat petang bole kejang ,
Nanti dalam kubur kena balun sorang - sorang .

Apsal ar aku malas sembahyang ,
Seksa neraka cubaar aku bayang ,
Perjalanan akhirat memang terlalu panjang ,
Jnji Allah taa ad siapa bole halang !.

credit : Sahabat Bukit Botak .

Labels: